juni 12, 2009

Sjuk

Så i onsdags kände jag att jag var hyfsat frisk - så jag gick på klassfest. Jag drack fem liter öl praktiskt taget ensam, sov två timmar, åt knappt och spenderade följande dag på skolavslutningen med att halvsvimma hela tiden. När man egentligen inte borde ha på sig samma skabbiga kläder som dagen innan och vara jätteglad så var jag just det.

Fick dock oväntat bra betyg, vilket uppmuntrade mig lite. Men inte tillräckligt mycket för att sedan spy mitt på gustav adolfs torg innan jag åkte hem för att titta på family guy, äta pasta med mycket salt och dricka juice. Så som man gör när man är bakis.

Sen blev jag givetvis ännu sjukare och missade gårdagens studentfest hos Alma och kvällens student med Jesper.

Så nu sitter jag är och kollar på family guy, dricker juice och äter pasta med mycket salt.

Inga kommentarer: