augusti 03, 2009

Sommarbilder

Jag fyllde nitton!
Födelsedagsjägerlunch!
Blev stolt.
Pizzaätande, surfande och förfest var det här!
Lite mer ölande på stan
Och spexande!
Träffade en lapplänning.
Röka och dricka.
På krogen.
Roskilde utan folk (Sånt kan vi funkisar få lov att titta på)
Vårt camp
Ironisk JL-tröjsbärande och ett försök att "toucha the sky"
Posade på westeastbron.
Späckhuggaren fick en puss. Dansken fick den avunsjuka blicken.
Stockholmscampet var spexiga.
Oranga scenen med folk.
Emmaboda.
VEM FAN VA'RE?
Signade "spyken suger" på armen av någon anledning. Jag ogillar varken spyken och det är få som ens vet var det är.
Jag signade vid Berits fiskar.
Ariel och jag hade likadana skor.
Thaivagnen
Vi sprang.
Och hittade ett bra camp.
En av dom snyggaste killarna jag vet.
Mossadtröja + turbonegromössa + öl = score.
Conny Nimmersjös autograf!
En Linköpingsbo och jag.


Inga kommentarer: