juni 14, 2009

Sommaren

Mina planer för sommaren:

  • På torsdag åker jag och firar midsommar i Oxelösund. Sen åker vi vidare till Stockholm där jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Utforska!
  • Sen flyger jag hem den 24:e juni för att dagen därpå jobba tre dagar på en fet filmkonferens i Lund.
  • Roskildefestivalen strax därpå. Ska jobba med att gå runt på campings och sälja kaffe.
  • Juli. Tänkte passa på att jobba lite med mitt dörr-till-dörr-försäljarjobb, om jag inte får något annat. Tänkte dra en helg till öland och besöka vänner där. Kommer kanske spela med the sudden moves på möllevångsfestivalen. Tänker planka in på tivolirock för att se bob hund.
  • Emmaboda i slutet av juli. Kommer bli underbart.
  • Augusti. Åker kanske till Göteborg, åker kanske och luffar med Ariel. Men han börjar visa brist på pepp.
  • Malmöfestivalen
  • Börja plugga filmvetenskap i Lund och hösten kommer.

Inga kommentarer: