april 25, 2009

Bob hund

Herregud, jag vet inte vad jag ska säga. Jag var längst fram i mitten, kan man säga. Jag äger nu en flaska jag fick av Conny och skakade hand med typ hela bandet. Jag ropade "Thomas, jag älskar dig" och Thomas svarade "Jag älskar er också".

Det var roligt, det var röj, det var underbart och alldeles fantastiskt. Underbar spellista. Ångrar lite att jag inte hängde kvar där ett tag utan sprang till tåget istället. Som var på spåret, men när biljetten var köpt hade den åkt.

Den närmsta timmen i Lund bestod av att prata med märkliga människor och träffa en gammal sommarbekant. Han bjöd på jägermeister och hans vän på whiskey. Deras tredje vän tyckte jag var ett geni av någon anledning. Han fick nog ett väldigt starkt intryck av mig. Han sa "Varför går du teater? Du är ju smart". Samma kille lovade sedan att fixa en spelning till The sudden moves på kulturbolaget. Vi får väl se hur det går med det.

På bussen hem träffade jag ännu fler procivitas/borgar-folk. De kände igen mig och en full kille utropade en massa saker om hur mycket han hatar tjejer eftersom "han faktiskt också har känslor". Det var roligt.

Spännande kväll! Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: